All Categories

News

CHE ottene IATF 16949: certificazione 2016

Tempu: 2019-10-29 Visite: 63

Mantenemu l'apprendimentu avanzatu di u cuncettu di gestione di a produzzione, introducendu equipaggiamentu avanzatu di produzzione è d'ispezione è rinfurzendu a furmazione generale di qualità di u nostru populu, prumove a competitività di a cumpagnia constantemente, facendu i nostri clienti senza preoccupazioni per avè sceltu noi.

CHE hè piacè di annunzià a certificazione à u novu standard IATF16949: 2016 à e nostre strutture di a città di Dongguan. A certificazione hè necessaria à i fabbricanti chì furnenu u pruduttu in u mercatu di l'automobile. Questu rimpiazzà è sustituisce a più antica norma ISO / TS 16949. A riunione di i stakeholder di IATF hà rivelatu di pocu tempu chì menu di 20% di tutti i siti (circa 68,000 XNUMX globalmente) anu ottenutu u so certificatu di transizione.

Questa rivisione rapprisenta una di e certificazioni più esigenti. I novi esigenze stretti assicurendu a mitigazione di risicu proattivu, u prucessu avanzatu è u cuntrollu di l'equipaggiu, l'opportunità di migliurà cuntinua, è a satisfaczione di u cliente. Ci impone micca solu di guardà internamente, ma ancu di cunsiderà tutta a nostra catena di fornitura.

L'obiettivu di CHE era chjaru, pigliate sta transizione cum'è una opportunità per sviluppà ancu u nostru sistema di gestione di qualità è dimustrà u nostru impegnu per l'eccellenza di qualità. Tutta a nostra urganizazione era entusiastamente daretu à stu sforzu.

Cumu possu noi voi aiutari?

Vulete truvà una soluzione di rializazione? Cuntattateci, per amparà cumu CHE ti sustene.

CUNTATTA CI